Buduję marki,
zarządzam nimi 
i je rozwijam.

Mam doświadczenie, mnóstwo pomysłów i energii do ich realizacji. Wspieram firmy we wszelkiego rodzaju działaniach marketingowych dzięki, którym osiągają założone przez siebie cele.

Od konkurencji wyróżnia mnie to, że jestem człowiekiem, a nie agencją. 
Co z tego wynika?
-Mam czas starannie przyjrzeć się Twoim potrzebą bo nie obsługuję kilkudziesięciu klientów naraz.
– Analizując Twoje potrzeby dobieram najskuteczniejsze narzędzia wyszukując różnego rodzaju rozwiązania spośród szeregu możliwości dostępnych na rynku.
Słucham, staram się zrozumieć potrzeby moich klientów. Nie sprzedają czegoś co jest niepotrzebne bo zależy mi na efektywności.
Jestem uczciwy i szczery. Podejmuję się realizacji projektów, które dobrze rozumiem. Gdy nie będę umiał Tobie pomóc powiem o tym nie marnując Twoich pieniędzy i naszego cennego czasu.
Relacje z moimi Klientami są partnerskie ponieważ współpracuję z firmami, które mnie rozumieją, wierzą w moją filozofię bo widzą, że przynosi ona efekty.

Filozofia

Według mnie wszystko zaczyna się od marki.

Dobrze zbudowana i prowadzona sama pokazuje nam najlepsze narzędzia oraz wyznacza kierunek i cele. Fizycznie marka to człowiek, firma, usługa, produkt. Jej duszą są osoby, które ją tworzą, klienci, którzy po nią sięgają, to czego doświadczają oraz problemy jakie pomaga im rozwiązać. Marka musi być autentyczna, spójna i żywa.

Dobrze zarządzana marka odwdzięcza się – napędza sprzedaż, kumuluje wokół nas lojalnych klientów i wspiera rozwój firmy.

W przeciwieństwie do dużych firm, małe i średnie przedsiębiorstwa często jeszcze nie rozumieją możliwości jakie daje marketing, a tym bardziej jeżeli mówimy o budowaniu marki czyli czymś co trwa jakiś okres czasu i nie jesteśmy w stanie zobaczyć od razu realnego zysku. Dlatego moich Klientów wspieram w promocji i jednocześnie ich uświadamiam bo pod słowem „promocja” kryją się przemyślane, strategiczne działania, które mają pomóc im w budowaniu marki i pokazać korzyści jakie przynosi.

CSR

Pomagam

Każdy z nas jest marką. Zrozumienie tego i świadome jej budowanie pozwoli nam lepiej siebie „sprzedawać” pracodawcy, klientom, współpracownikom oraz prywatnie przyjaciołom, znajomym czy komuś kto nam się podoba 🙂

Budowanie marki osobistej polega na akceptacji siebie, pracy nad lękami, blokadami, poznaniu skąd się biorą. Dobrze zbudowana marka pomoże nam być pewnym siebie, czuć się ze sobą dobrze, świadomie kierować życiem, a przy tym być autentycznym. Samorealizacja to szczyt potrzeb każdego człowieka. Budowanie własnej marki pomoże Ci w dojściu na ten szczyt.

Pomagam ludziom w budowaniu marki osobistej, dążeniu do samorealizacji. Prowadzę darmowe szkolenia oraz porady, a od 2022 roku jestem zaangażowany w Akademię Przyszłości, która wspiera dzieci z niską samooceną i prowadzi działania dzięki, którym mogą iść w przyszłość z podniesioną głową.

T: +48 724 192 487 E: krystian@krystiankrol.pl